Модні тенденції в кольоровій гамі на 2009-2010 рр.
У Європейському інституті трендів (European Trend Institute) в Германії виділяють чотири основні тенденції, які визначать жіночу моду на 2009-10 рр. Серед них: практичність, чуттєвість, загадковість, експресивність.
Колірна палітра сезону 2009-2010 орієнтовно поділяється на 3 групи: 1. Електричний розряд. Назви кольорів полярні: блакитна лагуна – трюфель, водорості – оливка. 2. Відгомонння полум'я. Смачні назви: льодяниковий, бордо, шампань, колір лави. 3. Безмовне хвилювання. Теплі тони, мінімалістське забарвлення, живописна нейтральність. У забарвленні – клітинка всіх кольорів і розмірів, м'яка смужка, мілкі квіткові елементи в стилі ретро. Сутичка культурних традицій відіб'ється в шотландській клітці з вишитими на ній контурами кольорів і аплікаціями з східним орнаментом. «Немає умовностей, тільки сміливі поєднання – девіз сезону 2010».
Колірна гамма 2010 від Carvico Італійська компанія Carvico представила на вересневому салоні Interfiliere тенденції 2010 років. Головний акцент поставлений на контрасті між класикою і авангардом.
Hyper Energy (Гіпер Енергія) Цей напрям відображає різноманіття тропічних кольорів розкішної природи. Тканини виконані в подібних кольорах створені для пляжного і спортивного одягу, що підіймає настрій і спортивний дух.
Positive & Negative (Позитивний & Негативний) Подвійність і сюрприз; замаскована реальність –дана тенденція скоріше пасує для нижньої білизни. Пастельні кольори у поєднанні з більш насиченими. Для спортивного одягу (йоги, пілатеса тощо.), а також для пляжного варіанту - личить ідеально.
Soft Refractive Index (М'який Заломлюючий Індекс) Цей напрямок в тенденціях, немов нагадування про 1950-і роки, проте, в стилістиці сучасності - забавно і грайливо. Вінтажні забарвлення у поєднанні з денімом, матові кольори, прагнення до ніжності і гармонії – пасує для стильних купальників і одягу для спорту.
X-Ray (Рентгенівський промінь) Ця лінія представлена в нових флюресцентних кольорах, що дезорієнтують своєю силою і рішучістю. Чудово пасують до одягу для активних видів спорту. У комбінації з однотонними вставками чорного і коричневого створюють неочікувані поєднання. Балом править неон!
North Pole (Північний Полюс) Розріджена колірна атмосфера, розмиті барви, всі відтінки сірого, пастельна холодна гамма, що поступово переходить в теплі кольори. Тенденція презентує ідею авангарду, хай-тек – направлення одяг для спорту і відпочинку. Фарфорові візерунки і тканини з далеких країн відчиняють нові горизонти для дизайнерів, нагадують про природу та її головні чотири елементи (воду, повітря, землю і вогонь). Екзотична тональність відтіняє нейтральні фарби. Ідеальна тенденція для пляжного одягу з африканською ноткою.
Faded (Пов'януло) Природа служить джерелом натхнення для спортивного одягу. Пейзаж стає часткою візерунка. Забарвлення перетікає одне в одне, своєрідно інтерпретуючи навколишню природу. Одяг стає повноправним елементом довкілля.
Glittering Optical Vertigo НЕОН (Виблискування оптичного запаморочення) «Слизькі» поверхні, насичені і чуттєві барви, що перебувають в контрасті один з одним. Зелені і рожеві фарби входять в дивовижну гармонію і наївну експресивність. Неоромантична тенденція для спортивних купальників, придатних для басейну, гімнастики, танців і фігурного катання.
Mineral Radiance: Going Pure Metals (Мінеральне Сяйво: Рух чистих металів) Яскраве світло грає важливу роль. Блискучі поверхні: золото, срібло, бронза і мідь з розкритих тайників, захованих на глибині моря. Тенденція повертає в моду забуту чарівність напівкоштовних мінералів. Металеві поверхні чудово виглядають в купальниках і спортивному одязі.
Warm Reflexions: Luxury Culture (Теплі Віддзеркалення: Розкішна культура) Розкішні теплі та м’які барви, що нагадують відтінки спецій і тропічних фруктів. Коричневі, сливові і сірі відтінки створюють нову естетичну гамму для пляжного витонченого одягу, орієнтованого на моду.
Візерунки і кольори літа-2009 Серед тенденцій «Модної білизни» виділяються чотири найбільш актуальні теми пляжної моди літа-2009 р. 1. Російський фольклор. Самобутні візерунки російських хусток, міського розпису стають інспіраціями для створення не тільки верхнього одягу, але і купальників. 2. Зебра. Одягнутися в «леопарда» або «зебру» – вчорашній день. Нині вкрай актуальніше носити купальник в характерну смужку, причому не обов'язково чорно-білу. 3. Клітина. Такі купальники стають альтернативою багатьом квіточкам і рослинному візерунку. 4. Блиск. Блискучі тканини, металізовані поверхні під сталь, бронзу, золото або срібло були присутні в купальниках два сезони назад, і вже сьогодні вони повертаються. В процесі аналізу тенденцій з'ясувалася цікава особливість. У жіночому пре-а-порте цієї осені використовується багато металізованих поверхонь (блиск сталі, бронзи і срібла), а також клітка, яку ми спостерігаємо в купальниках 2009 р. Все це говорить про те, що купальники набагато ближче до пре-а-порте, аніж до білизняної моди.